Terug van de spuiter

 

 

De auto kwam mooi gespoten weer terug van de spuiterij. Ik had voor "two-tone" gekozen. Dat vind ik er klassiek uit zien. Royal blue met Englisch white. De originele kleuren zoals de auto toen ook te koop was. Hij ziet er onherkenbaar uit ten opzichte van voorheen. Onder de bumpers en de dorpels zijn behandeld met steenslag bestendig spul.

 

 

 

Nu kan ik beginnen met het plaatsen van alle bling-bling, het chroomwerk zoals sierlijsten, bumpers, merkjes, lampen enz. Ook de voor en achterruit moet opnieuw geplaatst worden en de deuren moeten nog goed er in gehangen worden. Alle lampen moeten weer aangesloten worden.

Het begint een echte auto te worden.

De nummerplaten waren ook niet echt mooi meer. Voor oldtimers geldt dat moeilijke gedoe bij vervanging van registratie en exra nummertjes op de platen niet. Dus nieuwe besteld. Dat ging niet zomaar. Ja, die voor de achterzijde was geen probleem, gewoon een standaard oldtimer plaat type luxe. Maar de voorplaat moet langer zijn. 50 cm. Dit om hem weer passend op de gaten in de bumper te kunnen schroeven. Deze zitten te ver uit elkaar voor een standaard plaat. Na vele pogingen om een oldtimerplaat van 50cm breed te krijgen is het mij uiteindelijk toch gelukt.